Jadłospis - dobry posiłek

 

23.04.24 obiad
23.04.24 obiad 23.04.24 obiad
23.04.24 sniada...
23.04.24 sniadanie 23.04.24 sniadanie
22.04.24 obiad
22.04.24 obiad 22.04.24 obiad
22.04.24 sniada...
22.04.24 sniadanie 22.04.24 sniadanie
19.04.23 obiad
19.04.23 obiad 19.04.23 obiad
19.04.24 niadan...
19.04.24 niadanie 19.04.24 niadanie
19.04.24 kolacj...
19.04.24 kolacja 19.04.24 kolacja
19.04.24 obiad
19.04.24 obiad 19.04.24 obiad

 

 

 

 

Delaracja dostęności

Deklaracja Dostępności

Wstęp


Na podstawie art. 12 pkt 7 ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych (Dz. U. poz. 848), dalej zwanej „ustawą o dostępności cyfrowej”, niniejszy dokument określa warunki techniczne publikacji Deklaracji Dostępności oraz strukturę dokumentu elektronicznego Deklaracji Dostępności.
Ustawa o dostępności cyfrowej zobowiązuje w art. 10 podmioty publiczne do sporządzania i publikowania Deklaracji Dostępności. Celem publikacji Deklaracji Dostępności jest umożliwienie zapoznania się z informacjami dotyczącymi dostępności podmiotu publicznego. Informacje te przydadzą się przede wszystkim osobom z niepełnosprawnościami, które będą dzięki temu wiedzieć, jakie pomoce czy rozwiązania wspierające są dostępne w odniesieniu do danego podmiotu..
Deklaracja dostępności jest przygotowana w formacie HTML, w jego dowolnej wersji.
Deklaracja dostępności spełnia wymagania zawarte w art. 5 ustawy o dostępności cyfrowej, nawet jeżeli sama strona internetowa lub aplikacja mobilna ich nie spełnia. Oznacza to, że Deklaracja Dostępności musi być w pełni dostępna cyfrowo.

Wstęp Deklaracji


Wojewódzki Szpital Rehabilitacyjny w Górowie Iławeckim zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej www.szpitalgorowo.pl

 

Status pod względem zgodności z ustawą


Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń.

 

Data sporządzenia Deklaracji i metoda oceny dostępności cyfrowej

Deklaracje sporządzono dnia - 2020-09-21

Aktualizacja sporządzona dnia: 2022-03-15 Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.

 

Skróty klawiaturowe


Na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki

 

Rzecznik Praw Obywatelskich


https://www.rpo.gov.pl/

 

Aspekty techniczne


Serwis spełnia wytyczne techniczne związane z dostępnością:
• Język stron serwisu - prawidłowo określony w kodzie strony
• Tytuły stron - prawidłowo wdrożone w całym serwisie; każda strona ma swój własny, unikalny tytuł, tworzony w oparciu o jeden, ustalony wzorzec
• Konsekwentna nawigacja – spójna i logiczna w całym serwisie
• Możliwość pominięcia bloków – zagwarantowana
• Pułapki klawiaturowe - wykluczone
• Nagłówki - prawidłowo wdrożone i generowane na podstawie wprowadzanych przez redaktorów treści
• Listy - prawidłowo użyte w całym systemie
• Formularze (konstrukcja) - prawidłowo zbudowane i opisane
• Linki - wprowadzony system automatycznego generowania poprawnych linków (w przypadku podłączania plików zawierają one informacje objaśniające o typie pliku)
• Fokus oraz tabindex - prawidłowo dostosowane
• Kontrast - wymaganie częściowo spełnione, część grafik może nie posiadać odpowiedniego kontrastu
• Powiększanie tekstu – wymaganie spełnione; dla osób niedowidzących w celu powiększania i pomniejszania czcionek zaleca się stosowanie klawiszy ctrl+ i ctrl-
• Rozdzielenie struktury i wyglądu - wymaganie spełnione; strony serwisu są dostępne i czytelne po wyłączeniu obsługi CSS.
• Zgodność ze standardami - usunęliśmy prawie wszystkie błędy składniowe HTML.

 

Aspekty informacyjne


Serwis zawiera teksty i zdjęcia, które zostały opublikowane w serwisie od początku jego istnienia. Redaktor publikuje teksty, zdjęcia czy pliki i musi zadbać o to, by każdy mógł z tych treści skorzystać.

Szczegółowe informacje dotyczące:
• Zrozumiałość - teksty zamieszczone w serwisie powinny być napisane w miarę możliwości w jak najprostszy sposób,
• Czytelność - redaktorzy starają się odpowiednio formatować teksty, w tym stosować wypunktowania, wyróżnienia itp.
• Elementy graficzne - zdjęcia i grafiki mają wypełniony tzw. atrybut alt. Zawarte w nim opisy są odczytywane przez czytniki ekranów, czyli aplikacje używane przez osoby niewidome i niedowidzące. Redaktorzy starają się na bieżąco uzupełniać alty.
• Pliki PDF, DOC itp. - redaktorzy starają się ograniczyć do minimum korzystanie z takich plików i osadzać teksty bezpośrednio w serwisie. Odrębną kwestią jest poprawne formatowanie plików tak, by były one dostępne.
• Serwis zawiera dokumenty PDF, które powstały na podstawie źle przygotowanych dokumentów Word (nie ma w nich dobrze zaznaczonej logicznej struktury) – lub są skanami dokumentów. W miarę możliwości będziemy to poprawiać, oraz dokładać starań by nowe dokumenty przygotowywane były poprawnie.
• Nieczytelne przez czytniki ekranu dokumenty PDF użytkownicy mogą rozpoznać narzędziem OCR. Jedno z takich darmowych narzędzi znajduje się na stronie http://www.onlineocr.net/
• W przypadku braku możliwości skorzystania z powyższego rozwiązania prosimy o telefon do jednostki w celu umówienia się na przeczytanie niedostępnego dokumentu.
• W serwisie znajdują się dokumenty z treścią w której zostały wstawione linki do dokumentów. Sukcesywnie odnośniki będą poprawiane aby były unikalne i zrozumiałe, także poza kontekstem. Dodana zostanie również informacja o typie pliku i jego wielkości jeżeli nie jest do tej pory zawarta.
• Treści dokumentów zamieszczonych dotychczas w serwisie są przeglądane i jeżeli to konieczne zostaną dostosowane

 

Dostępność architektoniczna



1. Opis dostępności wejścia do budynku i przechodzenia przez obszary kontroli.
Wejście do szpitala bez barier architektonicznych dostępne dla osób niepełnosprawnych z wyznaczonymi miejscami parkingowymi oraz podjazdem

2. Opis dostępności korytarzy, schodów i wind.
Budynek szpitala 2 piętrowy, zajęcia dla osób niepełnosprawnych odbywają się na parterze, w szpitalu dostępne są 3 windy umożliwiające swobodny dostęp do wszystkich pięter i pomieszczeń przeznaczonych dla pacjentów.

3. Opis dostosowań, na przykład pochylni, platform, informacji głosowych, pętlach indukcyjnych.
Oznaczenia jaskrowym kolorem schodów oraz progów.

4. Informacje o miejscu i sposobie korzystania z miejsc parkingowych wyznaczonych dla osób niepełnosprawnych.
Przed wejściem wyznaczone miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych na krótki czas w celu wejścia i wyjścia z pojazdu także transportu medycznego. Na parkingu głównym wyznaczono miejsca dla osób niepełnosprawnych

5. Informacja o prawie wstępu z psem asystującym i ewentualnych uzasadnionych ograniczeniach.
Brak ograniczeń dla wstępu do placówki psów asystujących.

6. Informacje o możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego na miejscu lub online. W przypadku braku takiej możliwości, taką informację także należy zawrzeć.
Brak tłumacza języka migowego

RODO

   logo        

Uprzejmie informujemy, że administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Wojewódzki Szpital Rehabilitacyjny z siedzibą przy Armii Krajowej 24 11-220 Górowo Iławeckie
NIP: 7431641598 REGON: 000294616 dalej nazywany Szpitalem. Kontakt w sprawie ochrony Pana/Pani danych osobowych możliwy jest pod adresem e-mail:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub pod numerem telefonu 89 762 70 64

Inspektor Ochrony Danych

            Szpital wyznaczył Inspektora Ochrony Danych. Jest to osoba z którą można się  kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z tym przetwarzaniem. Jeżeli chcesz skontaktować się z Inspektorem ochrony danych napisz na Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub osobiście w dziale przyjęć (parter).

Jakie dane przetwarzamy i dlaczego?

Państwa dane przetwarzamy zawsze zgodnie z prawem w celu:

  • zapewnienia opieki medycznej w ramach świadczeń rehabilitacyjnych i innych świadczeń opieki zdrowotnej udzielanych w naszym Podmiocie.

Przesłanką do przetwarzania Pana/Pani danych jest art.9 ust. 2 lit h) Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych (RODO) zgodnie z Ustawą o działalności leczniczej.

Pana/Pani dane osobowe i medyczne przechowujemy 20 lat zgodnie z Ustawa z dnia 6 listopada 2008 r. o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta. Po tym okresie dokumentacja jest niszczona w sposób uniemożliwiający jej odtworzenie.

  • księgowości i rachunkowości w ramach wystawiania faktur, rachunków i innych płatności.

Przesłanką do przetwarzania Państwa danych jest art.6 ust. 1 lit b) i c) Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych (RODO) zgodnie z Ustawą o rachunkowości, Ustawą o VAT i Ustawą o finansach publicznych. Państwa dane osobowe w ramach księgowości przechowujemy 5 lat.

  • monitoringu wizyjnego w ramach zapewnienia bezpieczeństwa mienia i osób.

Przesłanką do przetwarzania Państwa danych jest art. 6 ust. 1 lit. f) Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych (RODO) zgodnie z Ustawą o działalności leczniczej art. 23a. Państwa dane w ramach monitoringu przechowujemy do 10 dni.

  • Nagrywania rozmów w ramach zapewnienia bezpieczeństwa mienia i osób.

Przesłanką do przetwarzania Państwa danych jest art. 6 ust. 1 lit. f) Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych (RODO).    Państwa dane w ramach nagrywania rozmów przechowujemy do 90 dni.

 

Przetwarzamy między innymi dane w postaci:

  • Imię, nazwisko, pesel, numer dokumentu tożsamości , adres, telefon,
  • data urodzenia,
  • dane osób upoważnionych imię nazwisko i telefon,
  • uprawnienia do udzielenia świadczeń medycznych (ubezpieczenie),
  • uprawnienia dodatkowe,
  • dane o stanie zdrowie, historii choroby i leczenia i inna wymagana dokumentacja medyczna.

           

Jakie mam prawa jako pacjent?

Ma Pan/Pani prawo dostępu do swoich danych. Pana/Pani dokumentację medyczną może otrzymać osoba upoważniona. Upoważnić można przy pierwszej wizycie lub w późniejszym terminie w dziale przyjęć. W każdej chwili ma Pan/Pani prawo do sprostowania swoich danych osobowych.

Ze względu na przepisy prawa i obowiązki Szpitala nie ma Pan/Pani prawa do usunięcia, ograniczenia lub wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania przez Szpital Państwa danych.

Jeżeli uważna Pan/Pani, że dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z obowiązującym prawem, może Pan/Pani wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Podanie Pana/Pani danych osobowych jest wymogiem ustawowym i dane te wymagane są do świadczenia dla Pana/Pani przez Szpital świadczeń medycznych.

 

Jakie mam prawa jako klient?

Mają Państwo prawo dostępu do swoich danych. W każdej chwili mają Państwo prawo do sprostowania swoich danych osobowych.

Ze względu na przepisy prawa i obowiązki podmiotu nie mają Państwo prawa do usunięcia, ograniczenia lub wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania przez Szpital Państwa danych przez okres 5 lat od ich wytworzenia.

Jeżeli uważają Państwo, że dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z obowiązującym prawem, mogą Państwo wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Podanie Państwa danych osobowych jest wymogiem ustawowym i dane te wymagane są do wystawienia rachunku/faktury.

Komu przekazujemy dane?

Informujemy także, że podmiot nie dokonuje zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.

Jak większość podmiotów w swojej działalności korzystamy z pomocy innych podmiotów, co niejednokrotnie wiąże się z koniecznością przekazania danych osobowych. W związku z powyższym w razie potrzeby przekazujemy Pana/Pani dane osobowe:

  • współpracującym z nami prawnikom,
  • firmie ubezpieczeniowej, gdyby zaszła konieczność naprawienia szkody,
  • Laboratorium Analiz Medycznych w Elblągu w przypadku badań krwi,
  • Obsłudze technicznej systemu informatycznego firmie Kamsoft Warmia Sp. z o.o. ul. Wilczyńskiego 25E lok. 302 10-686 Olsztyn
  • Dostawcy usług hostingowych w przypadku komunikacji mejlowej H88 S.A.ul. Franklina Roosevelta 22, 60-829 Poznań

Oprócz tego, może się zdarzyć, że na podstawie właściwego przepisu prawa lub decyzji właściwego organu będziemy musieli przekazać Pana/Pani dane osobowe również innym podmiotom publicznym czy prywatnym. Zawsze jednak upewniamy się czy mamy prawo przekazać Pana/Pani dane, aby nie przekazać informacji osobie nieuprawnionej

W zakresie nieuregulowanym niniejszą polityką obowiązują przepisy z zakresu ochrony danych osobowych.

Polityka prywatności

Polityka prywatności

Szanowni Państwo

           

           Uprzejmie informujemy, że administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Wojewódzki Szpital Rehabilitacyjny z siedzibą przy Armii Krajowej 24 11-220 Górowo Iławeckie NIP: 7431641598 REGON: 000294616 dalej nazywany Szpitalem. Kontakt w sprawie ochrony Pana/Pani danych osobowych możliwy jest pod adresem e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub pod numerem telefonu 89 762 70 64

Inspektor Ochrony Danych

            Szpital wyznaczył Pana Jakuba Mikołap na Inspektora Ochrony Danych. Jest to osoba z którą można się  kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z tym przetwarzaniem. Jeżeli chcesz skontaktować się z Inspektorem ochrony danych napisz na Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub osobiście w środy i czwartki w dziale przyjęć (parter) w godzinach 14:00-15:00

Jakie dane przetwarzamy i dlaczego?

                Pana/Pani dane przetwarzamy w celu zapewnienia opieki medycznej w ramach świadczeń rehabilitacyjnych udzielanych w naszym Szpitalu. Pana/Pani dane osobowe przetwarzamy zawsze zgodnie z prawem. Przesłanką do przetwarzania Pana/Pani danych jest art.9 ust. 2 pkt h) Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych (RODO) zgodnie z Ustawą o działalności leczniczej.

           Pana/Pani dane osobowe i medyczne przechowujemy 20 lat od końca roku w którym zostały wytworzone zgodnie z Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 10 sierpnia 2001 r. w sprawie rodzajów dokumentacji medycznej w zakładach opieki zdrowotnej, sposobu jej prowadzenia oraz szczegółowych warunków jej udostępniania.
           

          Pana/Pani dane przetwarzamy także w celach księgowości i rachunkowości. Przesłanką do przetwarzania Państwa danych jest art.6 ust. 1 pkt b) Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych (RODO) zgodnie z Ustawą o rachunkowości , Ustawą o VAT i Ustawą o finansach publicznych.

Państwa dane osobowe przechowujemy 5 lat od końca roku w którym zostały wytworzone.

Po tym okresie dokumentacja jest niszczona w sposób uniemożliwiający jej odtworzenie.

Przetwarzamy między innymi dane w postaci:

  • Imię, nazwisko, pesel, numer dokumentu tożsamości , adres, telefon,
  • data urodzenia,
  • dane osób upoważnionych imię nazwisko i telefon,
  • uprawnienia do udzielenia świadczeń medycznych (ubezpieczenie),
  • uprawnienia dodatkowe,
  • dane o stanie zdrowie, historii choroby i leczenia i inna wymagana dokumentacja medyczna.

           

Jakie mam prawa?

                Ma Pan/Pani prawo dostępu do swoich danych. Pana/Pani dokumentację medyczną może otrzymać osoba upoważniona. Upoważnić można przy pierwszej wizycie lub w późniejszym terminie w dziale przyjęć. W każdej chwili ma Pan/Pani prawo do sprostowania swoich danych osobowych.

                Ze względu na przepisy prawa i obowiązki Szpitala nie ma Pan/Pani prawa do usunięcia, ograniczenia lub wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania przez Szpital Państwa danych.

            Jeżeli uważna Pan/Pani, że dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z obowiązującym prawem, może Pan/Pani wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

            Podanie Pana/Pani danych osobowych jest wymogiem ustawowym i dane te wymagane są do świadczenia dla Pana/Pani przez Szpital usług medycznych.

Komu przekazujemy dane?

Informujemy także, że podmiot nie dokonuje zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.

Jak większość podmiotów w swojej działalności korzystamy z pomocy innych podmiotów, co niejednokrotnie wiąże się z koniecznością przekazania danych osobowych. W związku z powyższym w razie potrzeby przekazujemy Pana/Pani dane osobowe:

  • współpracującym z nami prawnikom,
  • firmie ubezpieczeniowej, gdyby zaszła konieczność naprawienia szkody,
  • Laboratorium Analiz Medycznych w Elblągu w przypadku badań krwi,

Oprócz tego, może się zdarzyć, że na podstawie właściwego przepisu prawa lub decyzji właściwego organu będziemy musieli przekazać Pana/Pani dane osobowe również innym podmiotom publicznym czy prywatnym. Zawsze jednak upewniamy się czy mamy prawo przekazać Pana/Pani dane, aby nie przekazać informacji osobie nieuprawnionej

W zakresie nieuregulowanym niniejszą polityką obowiązują przepisy z zakresu ochrony danych osobowych.

Polityka obowiązuje od dnia 25 maja 2018r.

Badanie satysfkacji

Wojewódzki Szpital Rehabilitacyjny prosi o wypełnienie ankiety satyfkacji pacjenta, którą można pobrać klikając TUTAJ.

 

Wypełniony formularz prosimy wysłać na Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Dziękujemy